PRESTAKUNTZA PLANA

 

Prestakuntza plana
2018-19 ikasturtea

URTXINTXA. IKUSPEGI KOMUNIKATIBOA ETA ESPAZIOAK

NOIZ: Irailean zehar.
GAIA: Proposamen metodologikoak (dinamikaren azalpenak, hizkuntzaren ikuspegi komunikatiboa eta espazioaren antolaketa)
LEKUA: Adostutako Ikastetxe batean.
EGUTEGIA: Ikastetxea(k) eta IKASELKARen artean adostutakoa.
PREZIOA: 300 € ikastetxeko.
OHARRA: Izena ematea nahikoa arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko.

PROPOSAMEN METODOLOGIKOAK ETA DINAMIKAREN AZALPENA

Proiektu pedagogikoaren azalpen orokorra egiteaz gain, Urtxintxak bultzatzen duen proposamen metodologikoa landuko da. Parte hartzaileen esperientzian oinarrituta, eraldaketak nola zergatik eta zertarako modu dinamikoan landuko dira. Urtxintxak proposatzen duen hautu metodologikoa (espazioaren antolaketa) ikusteko aukera izango da.

 

HIZKUNTZAREN IKUSPEGI  KOMUNIKATIBOA. AHOZKOTASUNETIK HIZKUNTZA IDATZIRA.

Hizkuntzari buruzko kontzepzioa ulertzeko dinamika batean parte hartzeko proposamena landuko da. Ondoren praktikan ikusiko da kontzepzio horren oinarrizko adibide bat (antzezpen kolektiboa) Arantza Zugazagarekin grabatutako bideo batean oinarrituz.

 

ESPAZIOAREN ANTOLAKETA: TXOKOETAN, ZER, NOLA ETA ZERTARAKO.

Espazioaren antolaketaren inguruko hausnarketa batetik abiatu eta txokoetako proposamen batetarako bidea landuko da. Horretarako, praktikaren aplikazio, analisi eta kontrasterako topagune bat eskainiko da, txokoetako funtzionamenduaren dinamika barneratu,  jarrera, jarduerak, espazioa eta materialaren erabilpena hobetzeko.

TXANELAREN UNITATE DIDAKTIKO BATEN ERABILERA EGOKIA

NOIZ: Irailean zehar.
GAIA: Unitate Didaktiko baten azalpen praktikoa.
LEKUA: Adostutako ikastetxe batean.
EGUTEGIA: Ikastetxea(k) eta IKASELKARen artean adostutakoa.
PREZIOA: 300 € ikastetxeko.
OHARRA: Izena ematea nahikoa arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko. Oinarrizko ikastaroa, proiektuarekin hasiberrientzat zuzendua.

HELBURUA:

Urteetako esperientzian eta praktikan oinarrituz, Oinarrizko konpetentzietan oinarritutako ikuspegia eta hizkuntzen ikuspegi komunikatiboa ardatz, Txanela materialaren erabilera egokia ahalbideratzea izango da saio honen helburua.

 

EDUKIAK:

  1. Unitate baten azterketa.
  2. Txanela eta Globalizazioa: Euskara, Ingurumena eta Arte-Hezkuntzako edukiak interesgune bakar baten baitan lotuta.
  3. Proiektuak: Unitate bakoitzeko proiektu baten proposamena. Zikloka arloen lanketa osatua.
  4. Idatzizko komunikazioaren hastapenetarako ikuspegi eraikitzailearen oinarri teorikoa ezagutu eta praktikara eraman.
  5. Oinarri teorikoa: Hizkuntza idatziaren eraikitze prozesuaren urratsak.
  6. Kontzientzia fonologikoa: Grafemen eta fonemen analisia, sintesia eta korrespondentzia eraginkortasunez egiteko jolasak eta ariketak.
  7. Hizkuntza idatziaren ulermen eta ekoizpen estrategiak; irakurzaletasuna.
  8. Esperientzia onak.
  9. Txanela eta Prozedura metadiziplinarrak: Interakzioa, ikasle-ikasle eta ikasle-irakasle artekoa. Balio eta jarrerak.  Elkar-lana. Elkarrizketen kudeaketa. Elkartasun jolasak.
  10. Prozesuaren behaketa. Erregulazioa. Auto-ebaluazioa. Ko-ebaluazioa.

 

METODOLOGIA:

Egindako azalpena praktikan oinarrituta izango da.  Bideoak, argazkiak, dokumentazioa erabiliko dira. Parte hartzaileen esku-hartzea ahalbideratuko da.

EZAGUTU EKI, ON LINE eki proiektuaren erabiltzaileentzat

IRAUPENA: 20 ordu.
NOIZ: 2018ko irailaren 3tik irailaren 23ra.
KOPURUA: 10 kide gutxienez.
PREZIOA: 50 € pertsonako.
IZEN EMATEA: Azken eguna 2018-09-05.
OHARRA: Izena ematea nahikoa arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko.

  • Ikastaroaren formatua :

On-line eta tutorizatuta.

  • Oharra:

Izena eman ostean, tutorea zurekin harremanetan jarriko da.

  • Helburuak:
    • Eki proiektuaren ezaugarri orokor eta ikasmaterialaren zehaztasun nagusiak ezagutu.
    • Eki ikasmaterialak erabiltzen ikasi.
  • Edukiak:
    • Eki proiektua:
      • Eki proiektuaren ezaugarri bereizgarriak.
      • Unitate didaktikoen ezaugarri orokorrak.
      • Curriculum diseinuaren zehaztapen mailak eta gida didaktikoa.
      • Unitate didaktikoen faseak eta funtzioak.
      • Ebaluazioa
      • Konpetentzia digitalen uztarketa ikas arloetan.
      • Eki ikasmaterialak eta plataformak / webguneak.
    • Metodologia:
      • Edukia tutoretza-bideoen bitartez azalduko da.
      • Ikastaroa Mooddle bitartez gauzatuko den arren, zeregin gehienak lantzen ari den web aplikazio bertan garatuko dira.
      • Egiten den guztia Online irakaslearekin partekatuko da. Horrela, irakasle moduan jardungo duten pertsonek, egindakoa ikusi, lagundu eta, beharrezkoa balitz, zeregin bakoitzean iradokizunak beteko dituzte.
      • Zeregin bakoitza osatzeko denbora-epe mugarik ez da izango. Ikastaroa hiru asteren barruan (irailean) osa daiteke nahi den erritmoan.
      • Guztientzako baliogarriak diren komunikazioak, zalantzak eta galderak luzatzeko irakaslearekiko komunikazio zuzenaz gain, Ikastaroko Foroa dago.
    • Ebaluazio irizpideak eta adierazleak: 
      • Saioetan parte-hartze aktiboa.
      • Saio bukaeran ebaluazio galdetegia betetzea.
    • Emailea:

EKI egileak.

  • Hartzaile mota:
    • LH edo DBHn konpetentzietan oinarrituta irakatsiko duten irakasle berriak edo Ekiren ikasmaterialen ezaugarrietan sakondu nahi duen edonor.
  • Hartzaile kopuru minimoa:

8

  • Hartzaile kopuru maximoa:

     25

IKTak ON LINE MINTEGIAK

  1. IKT BALIABIDE OROKORRAK: CHROME eta GOOGLE DRIVE (LH+DBH)
  1. KONTZEPTU MAPAK, ESKEMAK ETA INFOGRAFIAK SORTU: Lucichard edo draw.io (LH+DBH)
  1. GEOGEBRA IRUDIKAPENAK MATEMATIKA IRAKASLEENTZAT (DBH)

IRAUPENA: 20 ordu.
NOIZ: Urrian zehar urriaren 1etik 30era.
KOPURUA: 10 kide gutxienez.
NORENTZAT: LH, DBH eta Batxilergoko irakasleak.
JARRAIBIDEAK: Izena eman ostean jakinaraziko dira bestelako jarraibideak.
PREZIOA: 50 € pertsonako.
IZEN EMATEA: Azken eguna 2018-09-05.
OHARRA: Izena ematea nahikoa arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko.

METODOLOGIA:

  • Online ikastaroa izango da eta tutorea egongo da.
  • Edukia tutoretza-bideoen bitartez azalduko da.
  • Ikastaroa Mooddle bitartez gauzatuko den arren, zeregin gehienak lantzen ari den web aplikazio bertan garatuko dira.
  • Egiten den guztia Online irakaslearekin partekatuko da. Horrela, irakasle-tutoreak, egindakoa ikusi, lagundu eta, beharrezkoa balitz, zeregin bakoitzean iradokizunak egingo ditu.
  • Zeregin bakoitza osatzeko denbora-epe mugarik ez da izango. Ikastaroa lau asteren barruan (urrian) osa daiteke nahi den erritmoan.
  • Guztientzako baliogarriak diren komunikazioak, zalantzak eta galderak luzatzeko irakaslearekiko komunikazio zuzenaz gain, Ikastaroko Foroa
  • (*) Geogebra online ikastaroaren kasuan, urrez aurreko saio bat izango da ikastaro hasi aurretik konfigurazio hastapenak bermatzeko asmoz.

 

————————————————–

1- IKT BALIABIDE OROKORRAK: CHROME eta GOOGLE drive  (LH+DBH)

  • Chrome nabigatzailea
    • Kontzeptuak argitzen:
      • Internet, web orriak, URL, HTML, esteka, nabigatu…
    • Nabigatzailearen funtzionalitatea.
      • saioaren kudeaketa
      • nabigazioa: erlaitzak,…

 

  • Google Drive aplikazioaren oinarrizko erabilera
    • Karpeten kudeaketa eta partekatzea: azalpena + praktika
    • Irakaslearen eta ikasleen karpeten antolaketa-proposamena
    • Fitxategi tipologiak eta talde lanen funtzionamendua

 

————————————————–

2- KONTZEPTU MAPAK, ESKEMAK ETA INFOGRAFIAK SORTU: Lucichard edo draw.io (LH+DBH)

  • Kontzeptu-mapak eta eskemak sortu LucidChart aplikazioa erabiliz.
    • Kontzeptuak adierazi, kontzeptuen loturak (geziak nola), kontzeptuen arteko hitz lotura nola, kontzeptu-mapak apaindu, txantiloien erabilera….
    • Kontzeptu mapak eta eskemak bakarka zein taldeka egin:
      • Erdi egina dagoen Kontzeptu mapa osatu.
      • Kontzeptu itxura, orriaren tamaina eta ezaugarri nagusiak finkatu.
      • Irudiak txertatu.
      • Kontzeptu mapa partekatu eta publikatu.
    • Infografiak osatu eta sortu LucidChart tresna erabiliz.
      • Infografiak osatu: txantiloia eskuratu, atalak berezitu, atalak blokeatu-askatu, atalak osatu, atal berriak gehitu….
        • Infografiak sortu
        • Autoformak aktibatu-desaktibatu
        • Autoformak txertatu eta transformatu
        • Irudiak txertatu eta transformatu
        • Testuak txertatu eta transformatu
        • Infografia partekatu
        • Infografia publikatu

 

————————————————–

3- GEOGEBRA IRUDIKAPENAK MATEMATIKA IRAKASLEENTZAT (DBH)

  • Atal orokorra
    • Drive-n gehitu : Geogebra erabiltzen hasteko Driven nola gehitu.
    • Menu nagusia : Aplikazioaren menu nagusiaren errepaso azkarra.
    • Geogebrako erabiltzailea : erabiltzailearen inguruan zenbait ohar.
    • Marrazketa tresnak : Ikuspegiaren arabera marrazketa tresnak egokitzea
    • Ikuspegi aljebraikoa : Elementuak bertatik aukeratu eta beren propietateak nola aldatu.
    • Estilo menuak : estilo menuak ematen dituen aukerak ikusten.
  • GEOGEBRA 2D
    • Puntuak eta zuzenak
    • Poligonoak (propietateak aldatu).
    • Neurketak (angeluak, luzerak, azalerak … )
    • Biraketak
  • GEOGEBRA 3D
    • Geogebra 3D
    • Poliedroak marraztu.
    • Zuzenean prisma, piramide, zilindro …
    • Estruitu herramienta
    • Poliedroen garapenak

EKI LH-6: KONPETENTZIETAN OINARRITUTAKO HEZKUNTZA

ORDUTEGIA:
  • 14:30 – 16:00      EKI LH 6-Proiektuaren ezaugarri bereizgarriak
  • 16:00 – 17:15      Hizkuntzen ikuspegia
  • 17:15 – 18:30      Matematika eta Ingurunea
NOIZ:
  • Irailak, 12: GIPUZKOA (Gipuzkoako Merkatal Ganbara)
  • Irailak, 13: BIZKAIA (zehazteko)
KOPURUA: 10 kide gutxienez.
NORENTZAT: LHko arlo guztietako irakasleentzat baliagarria.
PREZIOA: 30 € pertsonako
IZEN EMATEA: Azken eguna 2018-09-05.
OHARRA: Izena ematea nahikoa arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko.

EKI DBH HIZKUNTZEN IKUSPEGIA

GAIA: Arloaren ikuspegi osoa eta zehatza ematea.
NOIZ/LEKUA:

2018-09-12 – GIPUZKOA (Gipuzkoako Merkatal Ganbara)

2018-09-13 – BIZKAIA (zehazteko)

ORDUA: 14:30 – 18:30
IRAUPENA: 4 orduko saioa.
KOPURUA: 10 kide gutxienez.
PREZIOA: 30 € pertsonako
IZEN EMATEA: Azken eguna 2018-09-05.
OHARRA: Izena ematea nahikoa arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko.

  • Ikastaroaren formatua :

Mintegia.

  • Oharra:
    • Matrikulazioaren arabera bi gunetan antolatu daiteke.
    • Hiru hizkuntzen lanketa (euskara, lengua castellana eta ingelesa) era bateratuan egingo da.
  • Helburuak:
    • Etapa osoan arloaren oinarri orokorrak, ezaugarri eta berezitasunak jasotzea, praktikara era egokian eraman ahal izateko.
  • Edukiak:

 

  • Hizkuntzen ikuspegi orokorra:
    • Hizkuntzen oinarrizko konpetentzia
    • Hizkuntzen konpetentzien mapa ( ikasturte amaierako konpetentziak eta unitate didaktikoetakoak)
    • Egoeren eta edukien mapa
    • Arloaren berezitasun nagusiak:
      • Gelaratzeko proposamenak
      • Ikt baliabideak
      • Metodologia .
    • Metodologia:
      • Konpetentzietan oinarritutako hezkuntzaren oinarriak gelan aplikatzeko ezagutza eraikitzea.
      • Konpetentzietan oinarritutako ikasmaterialen erabileran trebatzeko, teoria eta hari buruzko taldeko hausnarketa.
      • Irakasleak aurrera eramango dituen jarduera mota, metodologia eta IKT baliabideen ezagutza.
    • Ebaluazio irizpideak eta adierazleak: 
      • Saioetan parte-hartze aktiboa.
      • Saio bukaeran ebaluazio galdetegia betetzea.
    • Emailea:

Arloetako arduraduna.

  • Hartzaile mota:

DBHn Hizkuntzak konpetentzietan oinarrituta irakatsiko duten irakasle berriak edo Ekiren arlo honetako ikasmaterialen ezaugarrietan sakondu nahi duen edonor.

  • Hartzaile kopuru minimoa:

10

  • Hartzaile kopuru maximoa:

       25

EKI DBH MATEMATIKA IKUSPEGIA

GAIA: Arloaren ikuspegi osoa eta zehatza ematea.
NOIZ/LEKUA:

2018-09-12 – GIPUZKOA (Gipuzkoako Merkatal Ganbara)

2018-09-13 – BIZKAIA (zehazteko)

ORDUA: 14:30 – 18:30
IRAUPENA: 4 orduko saioa.
KOPURUA: 10 kide gutxienez.
PREZIOA: 30 € pertsonako
IZEN EMATEA: Azken eguna 2018-09-05.
OHARRA: Izena ematea nahikoa arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko.

  • Ikastaroaren formatua :

Mintegia

  • Oharra:
    • Matrikulazioaren arabera bi gunetan antolatu daiteke.
  • Helburuak:
    • Etapa osoan arloaren oinarri orokorrak, ezaugarri eta berezitasunak jasotzea, praktikara era egokian eraman ahal izateko.
  • Edukiak:

 

  • Matematikaren ikuspegi orokorra:
    • Matematikaren oinarrizko konpetentzia.
    • Matematikaren konpetentzien mapa ( ikasturte amaierako konpetentziak eta unitate didaktikoetakoak).
    • Egoeren eta edukien mapa.
    • Arloaren berezitasun nagusiak:
      • Gelaratzeko proposamenak.
      • IKT baliabideak.
    • Metodologia:
      • Konpetentzietan oinarritutako hezkuntzaren oinarriak gelan aplikatzeko ezagutza eraikitzea.
      • Konpetentzietan oinarritutako ikasmaterialen erabileran trebatzeko, teoria eta hari buruzko taldeko hausnarketa.
      • Irakasleak aurrera eramango dituen jarduera mota, metodologia eta ikt baliabideen ezagutza.
    • Ebaluazio irizpideak eta adierazleak: 
      • Saioetan parte-hartze aktiboa.
      • Saio bukaeran ebaluazio galdetegia betetzea.
    • Emailea:

Arloetako arduraduna.

  • Hartzaile mota:

DBHn Matematika konpetentzietan oinarrituta irakatsiko duten irakasle berriak edo Ekiren arlo honetako ikasmaterialen ezaugarrietan sakondu nahi duen edonor.

  • Hartzaile kopuru minimoa:

10

  • Hartzaile kopuru maximoa:

                25

EKI DBH GIZARTE ZIENTZIAK IKUSPEGIA

GAIA: Arloaren ikuspegi osoa eta zehatza ematea.
NOIZ/LEKUA:

2018-09-12 – GIPUZKOA (Gipuzkoako Merkatal Ganbara)

2018-09-13 – BIZKAIA (zehazteko)

ORDUA: 14:30 – 18:30
IRAUPENA: 4 orduko saioa.
KOPURUA: 10 kide gutxienez.
PREZIOA: 30 € pertsonako
IZEN EMATEA: Azken eguna 2018-09-05.
OHARRA: Izena ematea nahikoa arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko.

  • Ikastaroaren formatua :

Mintegia

  • Oharra:
    • Matrikulazioaren arabera bi gunetan antolatu daiteke.
  • Helburuak:
    • Etapa osoan arloaren oinarri orokorrak, ezaugarri eta berezitasunak jasotzea, praktikara era egokian eraman ahal izateko.
  • Edukiak:
    • Gizarte Zientzien ikuspegi orokorra:
      • Gizarte Zientzien oinarrizko konpetentzia.
      • Gizarte Zientzien konpetentzien mapa ( ikasturte amaierako konpetentziak eta unitate didaktikoetakoak).
      • Egoeren eta edukien mapa.
      • Arloaren berezitasun nagusiak:
        • Gelaratzeko proposamenak.
        • IKT baliabideak.
      • Metodologia:
        • Konpetentzietan oinarritutako hezkuntzaren oinarriak gelan aplikatzeko ezagutza eraikitzea.
        • Konpetentzietan oinarritutako ikasmaterialen erabileran trebatzeko, teoria eta hari buruzko taldeko hausnarketa.
        • Irakasleak aurrera eramango dituen jarduera mota, metodologia eta ikt baliabideen ezagutza.
      • Ebaluazio irizpideak eta adierazleak: 
        • Saioetan parte-hartze aktiboa.
        • Saio bukaeran ebaluazio galdetegia betetzea.
      • Emailea:

Arloetako arduraduna.

  • Hartzaile mota:

DBHn Gizarte Zientziak konpetentzietan oinarrituta irakatsiko duten irakasle berriak edo Ekiren arlo honetako ikasmaterialen ezaugarrietan sakondu nahi duen edonor.

  • Hartzaile kopuru minimoa:

10

  • Hartzaile kopuru maximoa:

25

EKI DBH NATUR ZIENTZIAK (Fisika/Kimika – Biologia/Geologia) IKUSPEGIA

GAIA: Arloaren ikuspegi osoa eta zehatza ematea.
NOIZ/LEKUA:

2018-09-12 – GIPUZKOA (Gipuzkoako Merkatal Ganbara)

2018-09-13 – BIZKAIA (zehazteko)

ORDUA: 14:30 – 18:30
IRAUPENA: 4 orduko saioa.
KOPURUA: 10 kide gutxienez.
PREZIOA: 30 € pertsonako
IZEN EMATEA: Azken eguna 2018-09-05.
OHARRA: Izena ematea nahikoa arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko.

  • Ikastaroaren formatua :

Mintegia

  • Oharra:
    • Matrikulazioaren arabera bi gunetan antolatu daiteke.
  • Helburuak:
    • Etapa osoan arloaren oinarri orokorrak, ezaugarri eta berezitasunak jasotzea, praktikara era egokian eraman ahal izateko.
  • Edukiak:
    • Konpetentzietan oinarritutako hezkuntzaren ezaugarri orokorrak:
    • Eki proiektuaren ezaugarri orokorrak
    • Natur Zientzien (Fisika/kimika – Biologia/Geologia) ikuspegi orokorra:
      • Natur Zientzien oinarrizko konpetentzia.
      • Natur Zientzien konpetentzien mapa ( ikasturte amaierako konpetentziak eta unitate didaktikoetakoak).
      • Egoeren eta edukien mapa.
      • Arloaren berezitasun nagusiak:
        • Gelaratzeko proposamenak.
        • IKT baliabideak.

 

 

  • Metodologia:
    • Konpetentzietan oinarritutako hezkuntzaren oinarriak gelan aplikatzeko ezagutza eraikitzea.
    • Konpetentzietan oinarritutako ikasmaterialen erabileran trebatzeko, teoria eta hari buruzko taldeko hausnarketa.
    • Irakasleak aurrera eramango dituen jarduera mota, metodologia eta ikt baliabideen ezagutza.
  • Ebaluazio irizpideak eta adierazleak: 
    • Saioetan parte-hartze aktiboa.
    • Saio bukaeran ebaluazio galdetegia betetzea.
  • Emailea:

Arloetako arduraduna.

  • Hartzaile mota:

DBHn Natur Zientzien (Fiska/Kimika – Biologia/Geologia) konpetentzietan oinarrituta irakatsiko duten irakasle berriak edo Ekiren arlo honetako ikasmaterialen ezaugarrietan sakondu nahi duen edonor.

  • Hartzaile kopuru minimoa:

10

  • Hartzaile kopuru maximoa:

       25

EKI DIGITALA

eki Digitala LH-6

NOIZ/LEKUA:
  • Hastapeneko prestakuntza: 2018-09-05 – GIPUZKOA (Ikastolen Elkartea)
  • Jarraipeneko prestakuntza: 2018-11-28 – GIPUZKOA (Ikastolen Elkartea)
ORDUA: 15:00 – 17:30
PREZIOA (2 saio): 100 € (ikastetxeko).
IZEN EMATEA: Azken eguna 2018-07-20
OHARRA: Izena ematea nahikoa arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko.

eki Digitala DBH

NOIZ/LEKUA:
  • Hastapeneko prestakuntza: 2018-09-06 – GIPUZKOA (Ikastolen Elkartea)
  • Jarraipeneko prestakuntza: 2018-11-21 – GIPUZKOA (Ikastolen Elkartea)
ORDUA: 15:00 – 17:30
PREZIOA (2 saio): 100 € (ikastetxeko).
IZEN EMATEA: Azken eguna 2018-07-20
OHARRA: Izena ematea nahikoa arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko.

OHARRA

Bestelako prestakuntza behar baduzue jarri gurekin harremanetan.

ikaselkar@ikaselkar.eus

943 22 58 76

Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu zure nabigazioa errazteko eta analisi estatistikoak egiteko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, hauen erabilera onartzen duzula ulertuko dugu. Informazio gehiago nahi baduzu, kontsultatu
Cookie Politika