PLAN DE FORMACIÓN

prestakuntza2018_prezioak

Prestakuntza plana
2017-18 ikasturtea

logo_urtxintxa

Irailan zehar

PROPOSAMEN METODOLOGIKOAK ETA DINAMIKAREN AZALPENA

Proiektu pedagogikoaren azalpen orokorra egiteaz gain, Urtxintxak bultzatzen duen proposamen metodologikoa landuko da.Parte hartzaileen esperientzian oinarrituta, eraldaketak nola zergatik eta zertarako modu dinamikoan landuko dira.Urtxintxak proposatzen duen hautu metodologikoa (espazioaren antolaketa) ikusteko aukera izango da.

HIZKUNTZAREN IKUSPEGI KOMUNIKATIBOA. AHOZKOTASUNETIK HIZKUNTZA IDATZIRA

Hizkuntzari buruzko kontzepzioa ulertzeko dinamika batean parte hartzeko proposamena landuko da. Ondoren praktikan ikusiko da kontzepzio horren oinarrizko adibide bat (antzezpen kolektiboa) Arantza Zugazagatik grabatutako bideo batean oinarrituz.

MATEMATIKAKO IKUSPEGI MANIPULATIBOA ETA ESPERIMENTALA

Urtxintxak planteatzen duen matematika ikuspegia ulertu eta modu egokian erabili ahal izateko baliabide metodologikoak eskuratzeko aukera izango da. Bestetik, bakoitzaren errealitatetik abiatuta, matematika nola integratu geletan azaldu nahi da.

MUSIKA

Urtxintxak eskaintzen duen Musika lantzeko baliabideei etekin handiena ateratzeko, saio praktikoaren bidez bizitzeko eta praktikan jartzeko aukera izango dute.Musikaren bitartez erritmoa, abestiak, jolasak…landuko ditugu.Urtxintxak eskaintzen dizkigun baliabideez oinarrituko gara (CD, ipuin…).

Lekua: Ikastetxean bertan
Egutegia: Ikastetxea eta IKASELKARen artean adostutakoa
Prezioa: 120 € (ikastetxeko)
Oharra: Izena ematea nahiko arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko

Inscripción

logo_txanela

Irailak 04

TXANELA PROIEKTU GLOBALIZATUA EGOKI ERABILTZEKO IKASTAROA
LMH 1. zikloa


HELBURUA:

Urteetako esperientzian eta praktikan oinarrituz, Oinarrizko konpetentzietan oinarritutako ikuspegia eta hizkuntzen ikuspegi komunikatiboa ardatz, Txanela materialaren erabilera egokia ahalbideratzea izango da saio honen helburua.

EDUKIAK:

  • 1. Unitate baten azterketa
  • 2. Txanela eta Globalizazioa: Euskara, Ingurumena eta Arte-Hezkuntzako edukiak interesgune bakar baten baitan lotuta.
  • 3. Proiektuak: Unitate bakoitzeko proiektu baten proposamena. Zikloka arloen lanketa osatua.
  • 4. Idatzizko komunikazioaren hastapenetarako ikuspegi eraikitzailearen oinarri teorikoa ezagutu eta praktikara eraman.
    • • Oinarri teorikoa:Hizkuntza idatziaren eraikitze prozesuaren urratsak.
    • • Kontzientzia fonologikoa: Grafemen eta fonemen analisia, sintesia eta korrespondentzia eraginkortasunez egiteko jolasak eta ariketak.
    • • Hizkuntza idatziaren ulermen eta ekoizpen estrategiak; irakurzaletasuna.
    • • Esperientzia onak.
  • 5. Txanela eta Prozedura metadiziplinarrak: Interakzioa, ikasle-ikasle eta ikasle-irakasle artekoa. Balio eta jarrerak. Elkar-lana. Elkarrizketen kudeaketa. Elkartasun jolasak.
  • 6. Ebaluazioa.Prozesuaren behaketa. Erregulazioa. Auto-ebaluazioa. Ko-ebaluazioa.

METODOLOGIA:

Egindako azalpena praktikan oinarrituta izango da. Bideoak, argazkiak, dokumentazioa erabiliko da.
Parte hartzaileen esku-hartzea ahalbideratuko da.

Irailak 04

TXANELA PROIEKTU GLOBALIZATUA EGOKI ERABILTZEKO IKASTAROA
LMH 3. Zikloa


HELBURUA:

Urteetako esperientzian eta praktikan oinarrituz, Oinarrizko konpetentzietan oinarritutako ikuspegia eta hizkuntzen ikuspegi komunikatiboa ardatz, Txanela materialaren erabilera egokia ahalbideratzea izango da saio honen helburua.

EDUKIAK:

    • 1. Unitate baten azterketa
    • 2. Txanela eta Globalizazioa: Euskara, Ingurumena eta Arte-Hezkuntzako edukiak interesgune bakar baten baitan lotuta.
    • 3. Proiektuak: Unitate bakoitzeko proiektu baten proposamena. Zikloka arloen lanketa osatua.
    • 4. Txanela eta Hizkuntzen trataera bateratua (Euskara eta Gaztelania): Helburu orokor komunak, Diskurtso eta testu mailako programazioa, Ahozkotasuna, Hizkuntza idatzia, Literatura. Ildo metodologiko berbera, ikuspegi komunikatiboa. 2 hizkuntzen artean eduki komunak era osagarrian banatuta. Hizkuntza bakoitzak berariazko edukiak.
    • 5. Txanela eta Prozedura metadiziplinarrak: Interakzioa, ikasle-ikasle eta ikasle-irakasle artekoa. Balio eta jarrerak. Elkar-lana. Elkarrizketen kudeaketa. Elkartasun jolasak.
    • 6. Ebaluazioa.Prozesuaren behaketa. Erregulazioa. Auto-ebaluazioa. Ko-ebaluazioa.
    • 7. IKT

METODOLOGIA:

Egindako azalpena praktikan oinarrituta izango da. Bideoak, argazkiak, dokumentazioa erabiliko da.
Parte hartzaileen esku-hartzea ahalbideratuko da.

Irailak 05

TXANELA PROIEKTU GLOBALIZATUA EGOKI ERABILTZEKO IKASTAROA
LMH 2. Zikloa


HELBURUA:

Urteetako esperientzian eta praktikan oinarrituz, Oinarrizko konpetentzietan oinarritutako ikuspegia eta hizkuntzen ikuspegi komunikatiboa ardatz, Txanela materialaren erabilera egokia ahalbideratzea izango da saio honen helburua.

EDUKIAK:

  • 1. Unitate baten azterketa
  • 2. Txanela eta Globalizazioa: Euskara, Ingurumena eta Arte-Hezkuntzako edukiak interesgune bakar baten baitan lotuta.
  • 3. Proiektuak: Unitate bakoitzeko proiektu baten proposamena. Zikloka arloen lanketa osatua.Proiektuaren lanketa.
  • 4. Txanela eta Hizkuntzen trataera bateratua (Euskara eta Gaztelania): Helburu orokor komunak, Diskurtso eta testu mailako programazioa, Ahozkotasuna, Hizkuntza idatzia, Literatura. Ildo metodologiko berbera, ikuspegi komunikatiboa. 2 hizkuntzen artean eduki komunak era osagarrian banatuta. Hizkuntza bakoitzak berariazko edukiak.
  • 5. Txanela eta Prozedura metadiziplinarrak: Interakzioa, ikasle-ikasle eta ikasle-irakasle artekoa. Balio eta jarrerak. Elkar-lana. Elkarrizketen kudeaketa. Elkartasun jolasak.
  • 6. Ebaluazioa.Prozesuaren behaketa. Erregulazioa. Auto-ebaluazioa. Ko-ebaluazioa.
  • 7. IKT

METODOLOGIA:

Egindako azalpena praktikan oinarrituta izango da. Bideoak, argazkiak, dokumentazioa erabiliko da.
Parte hartzaileen esku-hartzea ahalbideratuko da.

Ordutegia: 10:00-12:30
Lekua: Donostia
Prezioa: 100 € (zikloko /ikastetxeko)
Oharra: Izena ematea nahiko arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko

Inscripción

logo_eki
Prestakuntza plana
(erabilpen ikastaroak)

2017-18 – AZAROKO SAIOAK (BIGARREN UNITATE DIDAKTIKOA)

Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH1.2

EKI DBH 1. Bigarren Unitate Didaktikoa. Naturaren Zientziak
Noiz: Azaroak 07
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 1. Bigarren Unitate Didaktikoa. Euskara eta Literatura
Noiz: Azaroak 07
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 1. Bigarren Unitate Didaktikoa. Matematika
Noiz: Azaroak 07
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 1. Bigarren Unitate Didaktikoa. English
Noiz: Azaroak 08
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 1. Bigarren Unitate Didaktikoa. Lengua castellana y Literatura
Noiz: Azaroak 08
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 1. Bigarren Unitate Didaktikoa. Gizarte Zientziak
Noiz: Azaroak 09
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH2.2

EKI DBH 2. Bigarren Unitate Didaktikoa. Naturaren Zientziak
Noiz: Azaroak 14
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 2. Bigarren Unitate Didaktikoa. Euskara eta Literatura
Noiz: Azaroak 14
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 2. Bigarren Unitate Didaktikoa. Matematika
Noiz: Azaroak 14
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 2. Bigarren Unitate Didaktikoa. English
Noiz: Azaroak 15
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 2. Bigarren Unitate Didaktikoa. Lengua castellana y Literatura
Noiz: Azaroak 15
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 2. Bigarren Unitate Didaktikoa. Gizarte Zientziak
Noiz: Azaroak 16
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH3.2

EKI DBH 3. Bigarren Unitate Didaktikoa. Euskara eta Literatura
Noiz: Azaroak 21
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 3. Bigarren Unitate Didaktikoa. Matematika
Noiz: Azaroak 21
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 3. Bigarren Unitate Didaktikoa. English
Noiz: Azaroak 22
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 3. Bigarren Unitate Didaktikoa. Lengua castellana y Literatura
Noiz: Azaroak 22
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 3. Bigarren Unitate Didaktikoa. Fisika-Kimika
Noiz: Azaroak 22
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 3. Bigarren Unitate Didaktikoa. Gizarte Zientziak
Noiz: Azaroak 23
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 3. Bigarren Unitate Didaktikoa. Biologia – Geologia
Noiz: Azaroak 23
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH4.2

EKI DBH 4. Bigarren Unitate Didaktikoa. Euskara eta Literatura
Noiz: Azaroak 28
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 4. Bigarren Unitate Didaktikoa. Matematika
Noiz: Azaroak 28
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 4. Bigarren Unitate Didaktikoa. English
Noiz: Azaroak 29
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 4. Bigarren Unitate Didaktikoa. Lengua castellana y Literatura
Noiz: Azaroak 29
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 4. Bigarren Unitate Didaktikoa. Fisika-Kimika
Noiz: Azaroak 29
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 4. Bigarren Unitate Didaktikoa. Gizarte Zientziak
Noiz: Azaroak 30
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

EKI DBH 4. Bigarren Unitate Didaktikoa. Biologia – Geologia
Noiz: Azaroak 30
Ordua: 14:30 – 17:00
Lekua: Gipuzkoako Merkatal Ganbara (Donostia)

Baldintzak
Matrikula kopurua: 5 kide gutxienez denera
Matrikula prezioa (3 unitateak): 270 € (mailako/ikastetxeko)
Izena ematea nahikoa arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko

Inscripción

 

2017ko azaroko saioak eta 2018ko otsaileko saioak

Datak eta lekuak bi hilabete lehenago finkatu eta webgunean argitaratuko dira.

eki_ilustr01


eki digitala

Hastapeneko prestakuntza Informazio gehiago

EKI digitala: HASTAPENEKO PRESTAKUNTZA (2,5 ordu)

Kokapena. EKI Digitalaren ezaugarriak eta helburuak.

Plataformaren aurkezpena: IKASGUNE.

  • Ezaugarri nagusiak
  • Plataformaren menu orokorra: arloak, unitateak
  • Hasierako menua: unitatean
  • Jardueretan sartuta, goiko botonera: aurrera-atzera, egoera, menua
  • Jarduera osagarriak, Infogunea, IKT tutorialak…
  • Jarduera desberdinen funtzionamendua, adibideekin:
    • Txantiloia duten jarduerak
    • Bertan idaztekoak diren jarduerak
    • Quiz edo galdetegiak: autozuzenketa
    • IKT jarduerak
  • Jardueren praktika ordenagailuan
    • Drive karpeten funtzionamendua
    • Ikasgunen sartu eta bertan nabigatu
    • Drive txantiloien erabilera
  • Jarraipena, jardueren zuzenketa…
  • Azalpen oso orokorra
Noiz: Uztailak 5
Ordua: 10:00 / 12:30
Norentzat: eki guztiz digitalaren erabiltzaileentzat
Lekua: Ikastolen Elkartea
Jarraipeneko prestakuntza Informazio gehiago

EKI digitala: JARRAIPENEKO PRESTAKUNTZA (2,5 ordu)

Jarduera tipologien errepasoa egin da eta hauen hobekuntza proposamenak aipatu

Ikasleen jarraipena Moodle plataforman

  • Ikasguneko jardueretatik
  • Jarduera tipologia bakoitzak dituen berezitasunak
  • Kalifikazioak: aukera guztiak
  • Ikasle rola

Praktika zuzena: irakasle bakoitzak beren gela eta ikasleen jarraipena egin

Zalantzak argitu eta kontrastea egin

Noiz: Azaroak 2
Ordua: 15:00 / 17:30
Norentzat: eki guztiz digitalaren erabiltzaileentzat
Lekua: Ikastolen Elkartea
Baldintzak
Matrikula prezioa (2 saio): 100 € (ikastetxeko).
Izena ematea nahikoa arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko.

Inscripción

eki_ilustr02

IKT ON LINE mintegiak

IKASTAROA 1: “IKT baliabide orokorrak: Chrome eta GoogleDrive”


Chrome nabigatzailea

  • Kontzeptuak argitzen:
    • Internet, weborriak, URL, HTML, esteka, nabigatu…
  • Nabigatzailearen funtzionalitatea.
    • saioaren kudeaketa
    • nabigazioa: erlaitzak,…

GoogleDrive aplikazioaren oinarrizko erabilera

  • Karpeten kudeaketa eta partekatzea: azalpena + praktika
  • Irakaslearen eta ikasleen karpeten antolaketa-proposamena
  • Fitxategi tipologiak eta talde lanen funtzionamendua

IKASTAROA 2: “Kontzeptu-mapak, eskemak eta infografiak sortu Lucidchart erabiliz”


Kontzeptu-mapak eta eskemak sortu LucidChart aplikazioa erabiliz.

  • Kontzeptuak adierazi, kontzeptuen loturak (geziak nola), kontzeptuen artekohitz lotura nola, kontzeptu-mapak apaindu, txantiloien erabilera…
  • Kontzeptu mapak eta eskemak bakarka zein taldeka egin:
    • Erdi egina dagoen Kontzeptu mapa osatu.
    • Kontzeptu itxura, orriaren tamaina eta ezaugarri nagusiak finkatu.
    • Irudiak txertatu.
    • Kontzeptu mapa partekatu eta publikatu.

Infografiak osatu eta sortu LucidChart tresna erabiliz.

  • Infografiak osatu: txantiloia eskuratu, atalak berezitu, atalak blokeatu-askatu,atalak osatu, atal berriak gehitu….
    • Infografiak sortu
    • Autoformakaktibatu-desaktibatu
    • Autoformak txertatu eta transformatu
    • Irudiak txertatu eta transformatu
    • Testuak txertatu eta transformatu
    • Infografia partekatu
    • Infografia publikatu

IKASTAROA 3: “Mapa digitalak: GoogleMaps”


GoogleMaps Internet bidez mapetan informazioa bilatzeko eta norberak bere mapaksortu eta gordetzeko tresna ezaguna da. DBHn bereziki Gizarte arloan erabiltzen daeta zehazki DBH1en lantzen da ikasleekin.

Ikastaro honetan, bi atal nagusi landuko dira:

  • Informazio bilaketa. Zooma, eskala, izen edo koordenada bidezko bilaketak,maparen ikuspegi desberdinak, distantzia neurketak, toki batetik bestera joatekojarraibideak, StreetView…
  • Mapak sortu. Norberak bere mapa sortu eta mapari informazio pertsonalizatuanola gehitzen zaion (kokapenak, deskribapenak, argazkiak….) mapa besteekinnola partekatu edo publiko egin, nola gorde…

GoogleMaps aplikazioa ezaguna egin bada, eguneroko hainbat egoeratan informazioaeskuratzeko oso praktikoa delako izan da. Ikastaroan, ikuspegi zabal eta orokorraemateaz gain, egoera eta interes praktikoak baliatuko ditugu. Praktikotasun honenikuspegitik, ordenagailua erabiltzeaz gain, zenbaitetan, telefonoa erabiltzeko eskatukozaio ikasleari, ezagutzen ez duen hiri batean informazio jakin bat bilatzeko esaterako.

IKASTAROA 4: “Edizio eta maketazio aurreratua Lucidpress erabiliz”


Edozein ikerketa-txosten, argitalpen, triptiko eta abar egiteko edizio aurreratuaeskaintzen duen aplikazioa.

  • Aplikazioaren sarrera laburra
  • LucidPressDrive-ekin uztartzea
  • Dokumentu ereduak kategoriatan sailkatuta
  • Orriaren ezaugarriak nola ezarri: tamaina, marjina, kolorea…
  • Dokumentuan txerta daitezkeen elementuen: testuak , irudiak, bideoak, formak, botoiak, taulak, Drive elementuak eta scroll kaxak, edizio aukerak
  • Preview: Dokumentua aurreikusteko aukera
  • Dokumentua partekatzeko aukerak
  • Dokumentua publikatu
  • Paperezko bertsiorako dokumentua nola eta zein formatutan jaitsi daitekeenLucidPress webguneak dituen aukerak.

IKASTAROA 5: “Inprimakiak-galdetegiak sortu eta datuak kudeatu GoogleForm


  • Inprimaki baten konposaketa ezagutu.
    • Tituluak
    • Galderak
    • Eskertzak,…
  • Lege Oharraren garrantzia.
  • Galdera mota ezberdinak ezagutu.
    • Testu
    • Paragrafo
    • Erantzun anitzak
  • Inprimakiak partekatzeko prozesua
  • Datu bilketa
  • Datuen kudeaketa eta emaitzen azterketa
  • Zuzenketa automatikoa duten galderak.

IKASTAROA 6: “Bideo eta audio ekoizpenak Wevideo + Beautifulaudioeditor erabiliz”


Audio ekoizpenak: Beautifulaudioeditor

  • Audio grabazioa, edizio eta publikazioa
    • 1. Sarrera: Beautifulaudioeditor aplikazioaren esteka, nola saioahasi…
    • 2. Editorea: Ahots grabaketa baten bidez, mikroa, audiobolumena eta editore bera azaltzen dira.
    • 3. Audioa gorde: Edizioa bukatutakoan audioa gordetzekohainbat aukera azaltzen dira: deskargatu, Drive-n gorde,SoundCloud-engorde…

Bideo ekoizpenak: Wevideo

  • Euskarriak eskuratzea, bideo grabazioa, bideo edizioa.
    • Bideo/irudi kanala
    • Audio kanala
    • Azpitituluak, bestelako testuak…
    • Trantsizioak
    • Efektuak

Bideoen publikazioa

IKASTAROA 7: “Informazio kudeaketa (markagailu sozialak-Diigo) ”


Informazioaren kudeaketa: Informazioa gorde eta errekuperatzea: markagailusozialak

Zer dira markagailu sozialak?

Diigo aplikazioa markagailu sozialen erabilpenerako: instalazioa eta oinarrizkoerabilpena

  • Web orria interesgarriak on-line nola gorde (bakarka eta taldean.)
  • Web orri interesgarrien helbidea nola partekatu eta besteekpartekatutakoa nola jaso.
  • Web helbideak edo estekak nola sailkatu/etiketatu.
  • Etiketen bitarteko bilaketak eta etiketa lainoak.
  • Orrietan zatiak markatu eta iruzkinak egin eta horiek bakarka edotaldean erabili.
  • Diigo taldeen kudeaketa.

IKASTAROA 8: “Geogebra irudikapenak”


Atal orokorra

  • Drive-n gehitu : Geogebra erabiltzen hasteko Driven nola gehitu.
  • Menu nagusia : Aplikazioaren menu nagusiaren errepaso azkarra.
  • Geogebrako erabiltzailea : erabiltzailearen inguruan zenbait ohar.
  • Marrazketa tresnak : Ikuspegiaren arabera marrazketa tresnak egokitzea
  • Ikuspegi aljebraikoa : Elementuak bertatik aukeratu eta beren propietateaknola aldatu.
  • Estilo menuak : estilo menuak ematen dituen aukerak ikusten.

GEOGEBRA 2D

  • Puntuak eta zuzenak
  • Poligonoak (propietateak aldatu).
  • Neurketak (angeluak, luzerak, azalerak…)
  • Biraketak

GEOGEBRA 3D

  • Geogebra 3D
  • Zuzenean prisma, piramide, zilindro…
  • Estruituherramienta
  • Poliedroen garapenak

Noiz: Bi txanda: urriaren 2tik urriaren 30era arte edo abenduaren 4tik urtarrilaren 29ra arte
Norentzat: LH, DBH eta Batxilergoko irakasleak
Edukiak: Ikastaro bakoitzak bere eduki propioak izango ditu
Jarraibideak: behin izena emanda, ikastaroan sartzeko urratsak jakinaraziko dira
Baldintzak
Matrikula prezioa: 60€ (ikastetxeko /saioko/ ikastetxeko).
Izena ematea nahiko arrazoi izango da ikastaroa kobratzeko.

Metodologia:

– Online ikastaroa izango da eta tutorizatua egongo da.

– Edukia tutoretza-bideoen bitartez azalduko da.

– Ikastaroa Mooddle bitartez gauzatuko den arren, zeregin gehienak lantzen ari den web aplikazio bertan garatuko dira.

– Egiten den guztia Online irakaslearekin partekatuko da. Horrela,irakasle-tutoreak, egindakoa ikusi, lagundu eta, beharrezkoa balitz, zeregin bakoitzean iradokizunak egingo ditu.

– Zeregin bakoitza osatzeko denbora-epe mugarik ez da izango. Ikastaroa lau asteren barruan (urrian) osa daiteke nahi den erritmoan.

– Guztientzako baliogarriak diren komunikazioak, zalantzak eta galderak luzatzeko irakaslearekiko komunikazio zuzenaz gain, Ikastaroko Foroa.

– (*) Geogebraonline ikastaroaren kasuan, urrez aurreko saio bat izango da ikastaro hasi aurretik konfigurazio hastapenak bermatzeko asmoz

Inscripción

 
Esta web usa cookies para facilitar la navegación y para análisis estadístico. Si sigues navegando, entenderemos que aceptas su uso. Si quieres más información, consulta
Política de Cookies
OK